Radio Kroměříž můžete poslouchat na frekvencích Kroměřížsko 103.3 FM, Uherské Hradiště 88.2 FM
Poslouchejte živě Rádio kroměříž

Právě posloucháte: Nonstop Mix Radia Kroměříž

Výběr přehrávače

JSME TU PRO VÁS

+420 577 477 123

VZKAZ DO STUDIA



Kulturní servis - Kroměřížsko.info

Pracovní servis

Psí domov

Lidé v Kroměříži mohou na radnici využít bezplatně poradnu spotřebitelům

12.04.2022

Kroměřížská radnice i v letošním roce zajistila pro občany bezplatnou spotřebitelskou poradnu. K dispozici jim budou profesionálové ze Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska. 

Na poradnu se mohou obracet spotřebitelé, kteří se například cítí poškozeni na svých právech při neuznání reklamace zboží či délky záruční doby, při prodeji energií a telekomunikačních služeb, při nekalých obchodních praktikách internetových prodejců nebo při snaze odstoupit od smlouvy. 

Poradna bude pro osobní návštěvu veřejnosti k dispozici vždy druhou středu v měsíci od 11 hodin až do 15 hodin, a to v prostorách Obecního živnostenského úřadu Kroměříž v radniční budově B na Husově náměstí. V případě potřeby poradenství mimo poradní den je možné využít bezplatnou poradenskou službu každý pracovní den v době od devíti do 16 hodin na telefonním čísle +420 608 722 582. Lidé mohou své dotazy psát také e-mailem na adresu poradna@sos-msk.cz.

Sdružení obrany spotřebitelů za dobu své existence pomohlo řadě občanů s řešením jejich spotřebitelských problémů. Velká část řešených dotazů v současné době souvisí s problematikou energií, potažmo se smlouvami uzavíranými při podomním prodeji nebo po telefonu s různými zprostředkovateli v této oblasti. Tito ani v době energetické krize neváhají užít nekalých obchodních praktik, přičemž míří zejména na nejzranitelnější skupiny spotřebitelů – seniory.

Epidemie koronaviru přinesla změny ve způsobu nakupování a také změny v cestování. Spotřebitelé proto stále častěji řeší i řadu potíží se smlouvami uzavřenými na dálku v různých e-shopech či problémy související se zrušenými zájezdy. 

Pracovníci Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska pomáhají spotřebitelům získat znalosti o spotřebitelských právech, asistují při sepisování různých písemností, pomáhají při mimosoudním řešení sporů a v komunikaci s dozorovými orgány.

Zdroj: Město Kroměříž